Przejdź do głównej zawartości

The Sims 4 #2

Gdy już trochę opanowałem salę stwórcy postanowiłem przejść do prymitywnej rozgrywki w trzyosobowej "rodzinie" składającej się z trzech współlokatorów. Wybrałem im aspiracje i cechy podporządkowane ich przyszłym zawodom. Nudnym byłoby szkolić się w karierach, które występowały w The Sims 3, więc postawiłem na oryginalny zawód dla każdego z nich. Zacznijmy jednak od tego, jakie kariery dostępne są w The Sims 4. Do dyspozycji użytkownika z podstawową wersją gry są zawody:
Medycyna,
Nauka,
Biznes,
Przestępczość,
Rozrywka,
Gastronomia,
Guru techniki,
Tajny agent,
Astronauta,
Malarz,
Pisarz,
Barista,
Pracownik fizyczny,
Pracownik sklepu,
Pracownik fast - foodu.

Na pierwszy rzut oka widać zmiany w karierach, ale nawet gdybyśmy wybrali najbardziej pospolity zawód, występujący na przestrzeni kilku edycji gry od EA, zauważylibyśmy pewne zmiany. Do awansu nie są potrzebne tylko punkty umiejętności i duża ilość przyjaciół, czy dobre stosunki z szefem. Aby być jak najbliżej awansu należy chodzić do pracy w odpowiednim nastroju oraz trzeba wypełnić "zadanie domowe". Jeśli chodzi o nastroje, są one teraz bardzo rozwinięte i zawierają kilka faz, np. nasz sim może być skupiony oraz bardziej skupiony. Nastroje można osiągnąć poprzez różne interakcje z innymi simami, ćwiczenie umiejętności, do których potrzebny jest dany nastrój, odpoczynek, czy nawet branie prysznicu. Poza tym nastrój taki można wywołać poprzez nagrody za punkty życiowe. Pod wpływem nastrojów artyści mogą tworzyć inspirowane uczuciami obrazy, muzycy i pisarze tworzyć dzieła, a wykonywanie w nich wskazanych interakcji pomaga w efektywności i późniejszych wynikach. Jeśli chodzi o "zadania domowe" dają one poczucie pewności w pracy i wykonywane przez dłuższy czas powodują zmianę nastroju. Dzięki pilnemu wykonywaniu tych czynności możemy awansować, a dzięki awansom pozwolić sobie na zakup przedmiotów odblokowywanych właśnie przez wspinanie się po szczeblach kariery. Poniżej przedstawiam dom, w którym mieszkają moi simowie i w którym posiadłem tak głęboką wiedzę na powyższe tematy. Jutro opublikuję post o ogólnych wrażeniach wywieranych na mnie przez grę, na zmiany które zaszły w porównaniu do The Sims 3 oraz na moje aktualne postrzeganie tej gry. Będzie to podsumowanie moich odczuć, ale polecam przetestować te grę na własnej skórze, a jak pobrać ją za darmo na okres testowy dowiecie się z mojego postu "The Sims 4 za darmo", czy jakoś tak. Zapraszam na mojego drugiego bloga, na którym już jutro pojawi się nowy post. Mam nadzieję, że doceniacie fakt, że poświęciłem tyle czasu, by się podzielić z Wami wrażeniami i informacjami i że zajrzycie na Salę Filozofów. Dziękuję za uwagę i cześć.
Sala Filozofów

Budowanie The Sims 4

Budowanie The Sims 4


Nad tekstem czuwał Tekster

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

SimPoints - skąd je brać i na co wydawać?

Po pewnym czasie gry w The Sims 3 większość z nas czuje, że potrzebuje zmiany, nowego impulsu, który urozmaici grę i pokaże nam nowe możliwości rozgrywki. W takiej sytuacji możemy podjąć jeden z trzech kroków: kupić dodatek, kupić pakiet lub zainwestować w SimPoints. Ta ostatnia opcja jest najciekawsza i otwiera przed nami kompletnie nowy wymiar konsumpcjonizmu. Co jednak najlepsze pozwala wnieść powiew świeżości do naszej rozgrywki... za darmo. Tak, te słowa zawsze działają pobudzająco i wręcz satysfakcjonują naszego wewnętrznego Polaka. Ale do rzeczy.  To  jest strona internetowa w pełni połączona z naszą grą The Sims 3 i wymaga zalogowania na konto The Sims, co jest raczej oczywiste. Założenie konta jest oczywiście bezpłatne i dziecinnie proste, więc nie powinniście mieć z nim problemu. Po zalogowaniu należy wybrać zakładkę "Moja Strona", a następnie "Moje konto" i zarejestrować tam swoję grę The Sims 3 - za co otrzymamy 1000 SimPoints. Drugie tyle możecie zyskać...

The Sims 3 Nie z Tego Świata

W moim piątym wpisie chciałbym zwrócić waszą uwagę na dodatek The Sims 3 Nie z Tego Świata. Jeśli nie posiadacie tego dodatku mam nadzieję, że ten wpis wtajemniczy Was w świat na prawdę nie z tego świata, natomiast jeśli jesteście (tak jak ja) posiadaczami pakietu nie z tego świata postaram zagłębić Was w tajemnice Moonlight Falls (miasta, które odblokuje ten dodatek). Największym plusem tego dodatku jest bezdyskusyjnie możliwość stworzenia istot nadnaturalnych: wampira, wilkołaka, wróżka, czarodzieja i ducha. Ten dodatek umożliwia także pracę w karierze wróżbity. Miejscem pracy wróżbity jest cygański tabor, w którym, aby otrzymać prawidłową wróżbę trzeba się nakosztować. W karierze wróżbity  poza dobrym nastrojem ważne są relacje z klientami, umiejętność alchemii i prywatne seanse.  W The Sims 3 Nie z Tego Świata mamy do wyboru kilka nowych cech m. in. fan nadnaturalnych, czy stosowny. Możemy także słuchać nowego gatunku muzycznego - mrocznej fali. Co tydzień simowie m...

Kariera dziennikarska

Witam. Czwarty wpis chciałbym poświęcić na moim zdaniem najciekawszą karierę w The Sims 3 - karierę dziennikarską. Do tej kariery potrzebne jest zdobywanie umiejętności pisania, a mniej więcej w połowie (5 szczebel) umiejętności charyzmy. Przydatnymi cechami do kariery będą: charyzmatyczny i komputerowiec (do umiejętności) oraz ambitny (do szybszych awansów). Simowie dziennikarze mogą prowadzić wywiady i pisać pozytywne lub negatywne opisy osób, które odpowiadały na pytania, mogą recenzować mecze, koncerty, filmy i jedzenie w restauracjach ( bezpłatnie ), mogą szperać w śmieciach innych rodzin, po czym (mając niezbite dowody) pisać negatywne opisy oraz mogą pisać artykuły, które (niestety) w odróżnieniu od wyżej wymienionych możliwości nie polepszją  potrzebnej do awansu zakładki (buźki) historie i recenzje.  Dziennikarze (ze względu na szperanie w śmieciach i negatywne opisy) nie mają zwykle wielu przyjaciół, ale jest to zawód dobry dla samotników, pracocholików i simów ...