Gdy już trochę opanowałem salę stwórcy postanowiłem przejść do prymitywnej rozgrywki w trzyosobowej "rodzinie" składającej się z trzech współlokatorów. Wybrałem im aspiracje i cechy podporządkowane ich przyszłym zawodom. Nudnym byłoby szkolić się w karierach, które występowały w The Sims 3, więc postawiłem na oryginalny zawód dla każdego z nich. Zacznijmy jednak od tego, jakie kariery dostępne są w The Sims 4. Do dyspozycji użytkownika z podstawową wersją gry są zawody:
Medycyna,
Nauka,
Biznes,
Przestępczość,
Rozrywka,
Gastronomia,
Guru techniki,
Tajny agent,
Astronauta,
Malarz,
Pisarz,
Barista,
Pracownik fizyczny,
Pracownik sklepu,
Pracownik fast - foodu.
Na pierwszy rzut oka widać zmiany w karierach, ale nawet gdybyśmy wybrali najbardziej pospolity zawód, występujący na przestrzeni kilku edycji gry od EA, zauważylibyśmy pewne zmiany. Do awansu nie są potrzebne tylko punkty umiejętności i duża ilość przyjaciół, czy dobre stosunki z szefem. Aby być jak najbliżej awansu należy chodzić do pracy w odpowiednim nastroju oraz trzeba wypełnić "zadanie domowe". Jeśli chodzi o nastroje, są one teraz bardzo rozwinięte i zawierają kilka faz, np. nasz sim może być skupiony oraz bardziej skupiony. Nastroje można osiągnąć poprzez różne interakcje z innymi simami, ćwiczenie umiejętności, do których potrzebny jest dany nastrój, odpoczynek, czy nawet branie prysznicu. Poza tym nastrój taki można wywołać poprzez nagrody za punkty życiowe. Pod wpływem nastrojów artyści mogą tworzyć inspirowane uczuciami obrazy, muzycy i pisarze tworzyć dzieła, a wykonywanie w nich wskazanych interakcji pomaga w efektywności i późniejszych wynikach. Jeśli chodzi o "zadania domowe" dają one poczucie pewności w pracy i wykonywane przez dłuższy czas powodują zmianę nastroju. Dzięki pilnemu wykonywaniu tych czynności możemy awansować, a dzięki awansom pozwolić sobie na zakup przedmiotów odblokowywanych właśnie przez wspinanie się po szczeblach kariery. Poniżej przedstawiam dom, w którym mieszkają moi simowie i w którym posiadłem tak głęboką wiedzę na powyższe tematy. Jutro opublikuję post o ogólnych wrażeniach wywieranych na mnie przez grę, na zmiany które zaszły w porównaniu do The Sims 3 oraz na moje aktualne postrzeganie tej gry. Będzie to podsumowanie moich odczuć, ale polecam przetestować te grę na własnej skórze, a jak pobrać ją za darmo na okres testowy dowiecie się z mojego postu "The Sims 4 za darmo", czy jakoś tak. Zapraszam na mojego drugiego bloga, na którym już jutro pojawi się nowy post. Mam nadzieję, że doceniacie fakt, że poświęciłem tyle czasu, by się podzielić z Wami wrażeniami i informacjami i że zajrzycie na Salę Filozofów. Dziękuję za uwagę i cześć.
Sala Filozofów
Medycyna,
Nauka,
Biznes,
Przestępczość,
Rozrywka,
Gastronomia,
Guru techniki,
Tajny agent,
Astronauta,
Malarz,
Pisarz,
Barista,
Pracownik fizyczny,
Pracownik sklepu,
Pracownik fast - foodu.
Na pierwszy rzut oka widać zmiany w karierach, ale nawet gdybyśmy wybrali najbardziej pospolity zawód, występujący na przestrzeni kilku edycji gry od EA, zauważylibyśmy pewne zmiany. Do awansu nie są potrzebne tylko punkty umiejętności i duża ilość przyjaciół, czy dobre stosunki z szefem. Aby być jak najbliżej awansu należy chodzić do pracy w odpowiednim nastroju oraz trzeba wypełnić "zadanie domowe". Jeśli chodzi o nastroje, są one teraz bardzo rozwinięte i zawierają kilka faz, np. nasz sim może być skupiony oraz bardziej skupiony. Nastroje można osiągnąć poprzez różne interakcje z innymi simami, ćwiczenie umiejętności, do których potrzebny jest dany nastrój, odpoczynek, czy nawet branie prysznicu. Poza tym nastrój taki można wywołać poprzez nagrody za punkty życiowe. Pod wpływem nastrojów artyści mogą tworzyć inspirowane uczuciami obrazy, muzycy i pisarze tworzyć dzieła, a wykonywanie w nich wskazanych interakcji pomaga w efektywności i późniejszych wynikach. Jeśli chodzi o "zadania domowe" dają one poczucie pewności w pracy i wykonywane przez dłuższy czas powodują zmianę nastroju. Dzięki pilnemu wykonywaniu tych czynności możemy awansować, a dzięki awansom pozwolić sobie na zakup przedmiotów odblokowywanych właśnie przez wspinanie się po szczeblach kariery. Poniżej przedstawiam dom, w którym mieszkają moi simowie i w którym posiadłem tak głęboką wiedzę na powyższe tematy. Jutro opublikuję post o ogólnych wrażeniach wywieranych na mnie przez grę, na zmiany które zaszły w porównaniu do The Sims 3 oraz na moje aktualne postrzeganie tej gry. Będzie to podsumowanie moich odczuć, ale polecam przetestować te grę na własnej skórze, a jak pobrać ją za darmo na okres testowy dowiecie się z mojego postu "The Sims 4 za darmo", czy jakoś tak. Zapraszam na mojego drugiego bloga, na którym już jutro pojawi się nowy post. Mam nadzieję, że doceniacie fakt, że poświęciłem tyle czasu, by się podzielić z Wami wrażeniami i informacjami i że zajrzycie na Salę Filozofów. Dziękuję za uwagę i cześć.
Sala Filozofów
Nad tekstem czuwał Tekster
Komentarze
Prześlij komentarz