W moim piątym wpisie chciałbym zwrócić waszą uwagę na dodatek The Sims 3 Nie z Tego Świata. Jeśli nie posiadacie tego dodatku mam nadzieję, że ten wpis wtajemniczy Was w świat na prawdę nie z tego świata, natomiast jeśli jesteście (tak jak ja) posiadaczami pakietu nie z tego świata postaram zagłębić Was w tajemnice Moonlight Falls (miasta, które odblokuje ten dodatek). Największym plusem tego dodatku jest bezdyskusyjnie możliwość stworzenia istot nadnaturalnych: wampira, wilkołaka, wróżka, czarodzieja i ducha. Ten dodatek umożliwia także pracę w karierze wróżbity. Miejscem pracy wróżbity jest cygański tabor, w którym, aby otrzymać prawidłową wróżbę trzeba się nakosztować. W karierze wróżbity poza dobrym nastrojem ważne są relacje z klientami, umiejętność alchemii i prywatne seanse.
W The Sims 3 Nie z Tego Świata mamy do wyboru kilka nowych cech m. in. fan nadnaturalnych, czy stosowny. Możemy także słuchać nowego gatunku muzycznego - mrocznej fali. Co tydzień simowie mogą oglądać pełnie księżyca. Wtedy simowie wilkołaki przybierają swoją owłosioną postać wyjąc do księżyca. W Moonlight Falls pojawiają się także nowe parcele publiczne - Aboretum wróżek i Eliksiry i Różności Aleistera. Co ciekawe w mieście, które zostaje dodane w dodatku nie z tego świata łączą się parcele publiczne, w których możemy uczyć się i pracować, np. łączy się szkoła ze stadionem, czy kryjówka przestępcza z teatrem. Wracając do istot nadnaturalnych wróżkowie i wilkołaki mogą rozwijać się pod kątem swojej nadnaturalności. W miarę upływu czasu wróżkowie będą mieli możliwość emanować aurą ciała i umysłu oraz aurą kreatywności (pomagającą w rozwoju umiejętności), zastawiać wróżkowe pułapki w skrzynce na listy lub lamie (chodzi o środek transportu teleportujący sima), płatać nowe wróżkowe figle (m.in.zaklęcie ropuchy i złota) oraz sprawiać, aby w sekundę rośliny ze skrawka ziemii i nasiona wyrosły na piękne zielone "dzieła sztuki".
Wilkołaki natomiast w miarę rozwoju umiejętności mogą panować nad przemianą podczas pełni księżyca lub polować konkretnie na owady, kamienie szlachetne, czy metale (wcześniej mogą polować na "co popadnie, co w rączki wpadnie"). Wilkołaki pomimo skłonności do niszczenia mebli i niezbyt przyjemnym dla ucha wyciu do księżyca są przyjacielskie i niegroźne chyba, że naprawde się zdenerwują.
Duchy - nie mają żadnych zdolności nadnaturalnych, a jedyne, co przyciąga uwagę gracza do stworzenia ducha (oprócz niezwykłej faktury ciała) to możliwość wybrania dla ducha barwy. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że barwa zależy od sposobu śmierci sima, który gracz może wybrać sam. Możemy wybrać barwę biało - czarną - śmierć naturalna lub możemy pokombinować. Do wyboru mamy m.in. śmierć przez poparzenia, uderzenie ciężkim przedmiotem, upadek, utonięcie, czy śmierć przez transmutację w złoto (o której jeszcze wspomnę). Poniżej zobaczycie ducha, który umarł przez zrzędzenie.
Czarownik to zwykły sim, który może machać różdżką. Szybciej rozwija umiejętność alchemii. Po doszczętnym zagłębieniu alchemii i kilku przeczytanych alchemicznych przepisach możemy m.in. przygotować miksturę "dotyk midasa", która zamienia meble i simów w złoto! Możemy także użyć mikstury przyspieszającej rozwój umiejętności, mikstury zamieniającej innych simów w zombie lub tragicznego klauna.
Ostatnią istotą nadnaturalną, którą opisuję w dzisiejszym wpisie jest wampir. Wapiry są niezwykle szybkie, a to dlatego, że w słońcu sypią się z nich iskry (więc prowadzą nocny tryb życia). Ich życie jest dłuższe od życia innych istot. Największym minusem wampirów jest fakt, iż muszą pić krew innych simów (lub tańszy jej lodówkowy zamiennik) aby nie zwariować.
Jeszcze wzmianka o transmutacji w złoto. Za punkty szczęścia życiowego można kupić kamień filozoficzny, dzięki któremu możemy przyłączyć do rodziny ducha. Możemy także zamieniać zwykłe śmieci (zgniłe gazety, śmieci wygrzebane w koszach innych simów itp.) w złoto! Niestety jest to bardzo ryzykowne, gdyż nasz sim może zamienić się w złoto. Chociaż znając sposób na odesłanie Śmierci...
Podsumowując The Sims 3 Nie z Tego Świata to dodatek, który warto zakupić. Ma wiele plusów (nie myślcie że zdradziłem Wam wszystko, choć zdradziłem dużą część) i wydaje mi się, że warto w niego zainwestować... tę decyzję pozostawiam jednak Wam, a sam dziękuje za uwagę i żegnam zachęcając tym samym do czytania innych moich wpisów. Czekam na komentarze z pytaniami ( i te z pochwałami nt. mojego wpisu). Jeszcze raz zachęcam.
http://www.blogroku.pl/2015/zgloszenie/13,1498,poradnik-sima-the-sims-3-nie-z-tego-swiata
Nad tekstem czuwał Tekster
(zapraszam na mój drugi blog http://salafilozofow.blogspot.com/)
W The Sims 3 Nie z Tego Świata mamy do wyboru kilka nowych cech m. in. fan nadnaturalnych, czy stosowny. Możemy także słuchać nowego gatunku muzycznego - mrocznej fali. Co tydzień simowie mogą oglądać pełnie księżyca. Wtedy simowie wilkołaki przybierają swoją owłosioną postać wyjąc do księżyca. W Moonlight Falls pojawiają się także nowe parcele publiczne - Aboretum wróżek i Eliksiry i Różności Aleistera. Co ciekawe w mieście, które zostaje dodane w dodatku nie z tego świata łączą się parcele publiczne, w których możemy uczyć się i pracować, np. łączy się szkoła ze stadionem, czy kryjówka przestępcza z teatrem. Wracając do istot nadnaturalnych wróżkowie i wilkołaki mogą rozwijać się pod kątem swojej nadnaturalności. W miarę upływu czasu wróżkowie będą mieli możliwość emanować aurą ciała i umysłu oraz aurą kreatywności (pomagającą w rozwoju umiejętności), zastawiać wróżkowe pułapki w skrzynce na listy lub lamie (chodzi o środek transportu teleportujący sima), płatać nowe wróżkowe figle (m.in.zaklęcie ropuchy i złota) oraz sprawiać, aby w sekundę rośliny ze skrawka ziemii i nasiona wyrosły na piękne zielone "dzieła sztuki".
Wilkołaki natomiast w miarę rozwoju umiejętności mogą panować nad przemianą podczas pełni księżyca lub polować konkretnie na owady, kamienie szlachetne, czy metale (wcześniej mogą polować na "co popadnie, co w rączki wpadnie"). Wilkołaki pomimo skłonności do niszczenia mebli i niezbyt przyjemnym dla ucha wyciu do księżyca są przyjacielskie i niegroźne chyba, że naprawde się zdenerwują.
Duchy - nie mają żadnych zdolności nadnaturalnych, a jedyne, co przyciąga uwagę gracza do stworzenia ducha (oprócz niezwykłej faktury ciała) to możliwość wybrania dla ducha barwy. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że barwa zależy od sposobu śmierci sima, który gracz może wybrać sam. Możemy wybrać barwę biało - czarną - śmierć naturalna lub możemy pokombinować. Do wyboru mamy m.in. śmierć przez poparzenia, uderzenie ciężkim przedmiotem, upadek, utonięcie, czy śmierć przez transmutację w złoto (o której jeszcze wspomnę). Poniżej zobaczycie ducha, który umarł przez zrzędzenie.
Czarownik to zwykły sim, który może machać różdżką. Szybciej rozwija umiejętność alchemii. Po doszczętnym zagłębieniu alchemii i kilku przeczytanych alchemicznych przepisach możemy m.in. przygotować miksturę "dotyk midasa", która zamienia meble i simów w złoto! Możemy także użyć mikstury przyspieszającej rozwój umiejętności, mikstury zamieniającej innych simów w zombie lub tragicznego klauna.
Ostatnią istotą nadnaturalną, którą opisuję w dzisiejszym wpisie jest wampir. Wapiry są niezwykle szybkie, a to dlatego, że w słońcu sypią się z nich iskry (więc prowadzą nocny tryb życia). Ich życie jest dłuższe od życia innych istot. Największym minusem wampirów jest fakt, iż muszą pić krew innych simów (lub tańszy jej lodówkowy zamiennik) aby nie zwariować.
Jeszcze wzmianka o transmutacji w złoto. Za punkty szczęścia życiowego można kupić kamień filozoficzny, dzięki któremu możemy przyłączyć do rodziny ducha. Możemy także zamieniać zwykłe śmieci (zgniłe gazety, śmieci wygrzebane w koszach innych simów itp.) w złoto! Niestety jest to bardzo ryzykowne, gdyż nasz sim może zamienić się w złoto. Chociaż znając sposób na odesłanie Śmierci...
Podsumowując The Sims 3 Nie z Tego Świata to dodatek, który warto zakupić. Ma wiele plusów (nie myślcie że zdradziłem Wam wszystko, choć zdradziłem dużą część) i wydaje mi się, że warto w niego zainwestować... tę decyzję pozostawiam jednak Wam, a sam dziękuje za uwagę i żegnam zachęcając tym samym do czytania innych moich wpisów. Czekam na komentarze z pytaniami
http://www.blogroku.pl/2015/zgloszenie/13,1498,poradnik-sima-the-sims-3-nie-z-tego-swiata
Nad tekstem czuwał Tekster
(zapraszam na mój drugi blog http://salafilozofow.blogspot.com/)
Jak dla mnie najlepszy jest wilkołak.
OdpowiedzUsuńA czemu nie wspomniałeś o dżinie? Chciałabym sie dowiedzieć jakie on ma interakcje :O :-\
OdpowiedzUsuń